Fest

Sitter i bilen på väg hem efter ett dygn i Göteborg. Maken & Jag lämnade Haley hemma för att närvara på en väns 30-års fest. Kvällen var jätte bra, bra uppstyrd fest, full med lekar, god mat och dans. Så som det ska vara. Dock är det typiskt min man att komma på fem minuter innan vi ska åka att han inte har något att ha på sig (läs:rent!) så självklart fick vi svänga in via köpcentret på vägen till Göteborg för att hitta något. Efter en sväng in på Esprit så var vi på väg, 3000kr fattigare och min man en snygg blazer & skjorta rikare.  

Det som var lite småjobbigt var innan idag då vi vid halv ett masade oss ur sängen för att börja fundera på den 3 timmar långa bilresan hem. Vi säger såhär, det var inte helt oväntat Jag som fick sätta mig bakom ratten! Ni har väl läst tidigare hur det brukar vara för min man dagen efter kvällen före?

/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!