Kalashelg

Hjälp, känner att jag behöver ta helg efter helgen! Fullt ös har det varit. I fredags var jag på bokklubb. Vinglade inte in på uppfarten med cykeln förren efter ett. Dagen efter vankades det kalas för Haleys kompis Alice, något som Haley sett fram emot ända sedan hon fick injudan. Dock var det lite läskigt med så många okända barn så hon var lite reserverad i början men efter någon timme släppte det och hon försvann upp på Alice rum tillsammans med de andra barnen. På kvällen hade vi sedan kompisar hemma och på söndagen var det kalas för kompisen Charlie på schemat och efter det barngympa. Pust!
 
Alice är lika tokig i prinsessor som Haley och självklart hade hon prinsesstema på dukningen.
 
Det bjöds på glass med massa goda tillbehör.
 
En nöjd tjej som efter skattjakt hittat sin skatt!
 
 
 
 
/Lilla H
Kommentarer
arizona säger:

SV,Tack :D
Haft en bra dag ?

2012-11-05 / 15:17:34
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se
maria säger:

Vad fin hon är din lilla tjej!

2012-11-05 / 19:41:41
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Hanna- mamma till Elina och Molly säger:

Jag har också två tjejer som är galna i prinsessor här hemma fast nu har den lilla byt ut prinsesseklänningen mot pepparkaks klänning... Dem är söta de små?
Har för mig att du skrivit tidigare att di pluggar? Gör du fortfarande det eller är du färdig? Kramar

2012-11-06 / 10:20:49
URL: http://Fruhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!