Liten stackare!

Skulle egentligen lägga upp lite bilder från det fantastiska barnkalaset Lilla H var på idag men glädjen överskuggas av lillan läpp. Den är gigantisk! Vi skulle mysa lite ikväll med film och godis och mitt i all iver och en godisbit i varje hand så snubblade hon och föll rakt in i vardagsrumsbordet. Eftersom att hon hade godis i händerna hann hon inte ta emot och landade med munnen mot den vassa (jag vet, not so babysafe hos oss) kanten. Jag kan säga att blodet sprutade och fyllde hennes lilla mun en lång stund hur mycket vi än försökte torka bort det. Läppen svullnade upp och vi lyckades inte ens se i munnen om det hänt något med tanden för allt blod. När vi lyckats få stopp på blodet måttligt lyckades hon pipa ur sig mellan gråtattackerna "nicke nyfiken". Så det var där vi hamnade. Framför Nickes Jul. Två sekunder senare sov hon helt utmattad. Får försöka kolla tanden i morgon. Stackars liten. Drama on a Sunday!

/Lilla H
Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Åh nej. Liten då.. Det gör ont i mig att läsa om det..

2012-01-16 / 21:59:31
URL: http://saratilling.se
Danni säger:

Åh nej, jävla cancer. :(

Blir så ledsen. Hur är det med henne? Hur gick op?



Kram på dig.

2012-01-16 / 22:00:51
URL: http://[email protected]
Jennie & FrökenFlis säger:

men ajajaj :( lilla stackaren där..

2012-01-16 / 23:09:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!