Vintern

Inför hösten och vintern behöver vi fylla på Haleys garderob. Inte nog med att hon behöver vanliga kläder då jag inte köpt mycket nytt på länge, alla ytterkläder är för små med. Än så länge har jag detta på höst/vinter listan.

• höstskor
• allvädersstövlar
• vinterstövlar

• fleecat regnställ
• overall
• vinterjacka

• fleece
• yllestrumpor
• mössa, vantar

HAR JAG GLÖMT NÅGOT??
Jag vill tillägga att jag köper bra l kvalite, nåt som säkert håller mitt barn varmt och torr vinter. Kanske kan fria till mormor och farmor he he....

Jag bjuder er på en bild från några år sedan.

/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!