Karl-Oskar Dagarna

Årlig festival i stan. Vi är inne och kollar läget. Haley leker i ett hus gjort av en brädhög! Har beställt klipptid till både make och dotter. De är så långhåriga. Just nu är det inte roligt att vara jag. Mår om inte ännu sämre än förra veckan och vågen pekar neråt. Jag som hade hoppats på att kunna jobba nästa vecka. Maken börjar jobba i morgon och det känns lite ovanligt då han varit hemma i 7 veckor. Lillan ska gå på dagis. Men eftersom att jag är sjuk och är hemma tänker jag inte ha henne där så mycket. Kanske får hon vara hos mormor och farmor också.

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

Trist att du mår dåligt:( Hoppas det rättar till sig snart. Kram

2012-08-08 / 19:24:13
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
mrsjanuary säger:

Trist att du mår dåligt:( Hoppas det rättar till sig snart. Kram

2012-08-08 / 19:24:29
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!