Fixa och trix.

Min make är just hemkommen från London där han tillbringat hela veckan med jobbet. Han är ofta där och jobbar. Ibland i länge perioder och ibland bara någon dag. Detta har resulterat i att jag levt som ensamstående mamma denna veckan med jobb, lämningar/hämtningar, mat, bad osv.

Jag kan ärligt säga att utan min snälla svärmor hade det inte gått ihop, då jag ibland måste åka hemifrån innan dagis ens öppnat och ibland kommer hem runt midnatt. Hon har hjälpt till enormt mycket och har på sin semester gått upp klockan fem för att vara här hemma hos Lilla H när jag åker till jobbet och hämtat när dagarna riskerar att bli för långa. Igår kom hon med lunch till mig på jobbet då jag inte hann ordna någon själv. Så himla snällt! Du är guld värd, tack så mycket!


Lilla H med farfar & farmor julen 2009. Då var Lilla H bara 9 månader.

/Lilla H
Kommentarer
AO säger:

Tack,älskade Cecilia!För mig är det självklart att om jag kan så hjälper jag naturligtvis till! Haley går dessutom INTE att motstå!Det är tufft att vara småbarnsförälder idag.Jag är så glad för att jag kan dela Haleys vardag.Hon är det bästa vitaminpillret. Kramar

2011-07-09 / 10:33:52
i min lilla lilla värld säger:

Det är tur man har familj som ställer upp

2011-07-09 / 22:21:19
URL: http://saratilling.se
Johanna- En mamma på Limhamn säger:

Jadu, bra föräldrar/svärföräldrar är guld värda. Vet inte vad jag skulle gjort utan mina.



Förresten, har ni sett filmen än? Kanske inte eftersom ni tydligen haft en väldigt fullspäckad vecka.... =)

2011-07-10 / 23:13:50
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Lilla H säger:

@ Johanna: Nej jag har inte hunnit men jag ska absolut!

2011-07-14 / 19:27:58
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Lilla H säger:

@ i min lilla värld: Ja utan dem skulle man varit lost!

2011-07-14 / 19:28:17
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!