Äntligen!

Är irriterad! Har försökt ladda upp denna bld i en halvtimme och jag har försökt ladda upp massor av bilder i veckan till er. Har inte funkat! Därav dålig bloggning.Är så trött på detta. Har inte tid med allt strul.

Veckan har gått till att jobba och umgås med vänner. En av veckans bästa dagar var självklart idag då jag var ledig och mina älskade mammakompisar, Johanna, Cicci, Linda och jag begav oss med barnen till Ingelsta för att besöka naturbruksgymnasiet och deras djur. Sedan blev det härlig grillunch vid sjön där barnen badade och vi slappade i gräset. På kvällen möte vi upp Johanna, Cicci & Malin vid badplatsen här där vi bor och åt gatuköksmat, barnen lekte på lekplatsen och sedan blev det kvällsdopp för dem. Underbar kväll och härligt väder!


Lilla H gungar i Ingelsta. Blus från Cubus, short och hatt från H&M.

/Lilla H
Kommentarer
Anonym säger:

din dotter är söt men hon ser bränd ut i ansiktet som om att hon ömsar skinn?

2011-07-16 / 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!