Lördagkväll!

Igår var vi hos Sandra & Marcelo. Där är vi väldigt ofta. Det spelar ingen roll om de redan har besök. Vi känner oss som hemma. Olof slänger sig i soffan, jag går till kylen på jakt efter nåt gott och Lilla H går till kexlådan och rotar fram sitt favoritkex. Sen säger vi till Sandra att vi vill ha kladdkaka, och vips så står den i ugnen och vi väntar med glädje. Haha, riktigt så är det väl inte, men nästan. Yngsta sonen hos dem är lika gammal som Haley och de leker väldigt bra ihop. För att ni ska få en bild av hur Sandra ser ut kan ni få en från sommaren 09, när vi var två hurtiga mammor som gärna gav oss rätt ut i skogen med våra små för att plocka blåbär.


Sandra & Leon sommaren 2009

/Lilla H
Kommentarer
Jill säger:

Gullig bebis och söt tjej!

2011-01-23 / 18:33:55
sandra säger:

Vad har hon på sig?

En lite fisnödig min, en gammal t-shirt från 2007, ett par byxor från H&M, storlek för små, och sjyyssta pjucks från Öland á 150 kronor. Dagens acessoar, bäbis med frän frisyr. Hahahahaha

2011-01-23 / 19:55:03
Lilla H säger:

@sandra haha du pratar alltid så glatt och positivt om dig själv!

2011-01-23 / 20:56:58
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Sandra Benne säger:

hihi,jag förväntade mig nån sån kommentar fr sandra när jag läste på facebook,

"stolt snygg mamma med söt,tuff bebis en skön sommardag i skogen, kan det bli bättre" det får du skriva nästa gång...

2011-01-23 / 21:11:09
Sandra Benne säger:

hihi,jag förväntade mig nån sån kommentar fr sandra när jag läste på facebook,

"stolt snygg mamma med söt,tuff bebis en skön sommardag i skogen, kan det bli bättre" det får du skriva nästa gång...

2011-01-23 / 21:12:30
della säger:

sv; Tack så mycket! För det mesta är det jag som fotar!

2011-01-24 / 16:15:28
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!