No shopping

Jag fick med mig maken en sväng till Lindex för att spana in den nya kollektionen de har i sammarbete med Missoni. Jag kan ju säga såhär.... vi har väldigt olika smak. Han gick omkring och muttrade åt varenda plagg jag visade upp och tyckte det såg ut som allt från mormorströjor till terroristhalsdukar (hur ser sådana ut lixom??). Det slutade med att jag inte köpte någonting. Sämre shoppingpartner får man ju leta efter och snacka om att ha ihjäl ens shoppinglust. Nu lovar jag att det kommer hinna ta slut innan jag får möjlighet att åka dit igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Lilla H
Kommentarer
Sandra B säger:

terroristhalsduk- den var bra den:)

2012-09-27 / 21:10:06
ellenojag säger:

hahahaha terrorishalsduk!? var fick han det ifrån ;)
jag fick förbi lindex idag, men nää blev inte ens sugen på något, inte alls min grej, lite för mkt färg tror jag!

2012-09-27 / 23:09:07
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!