Snart semester

Vi ska ju som sagt till Italien och semestra i sommar. Jag vet inte hur det kommer bli med updateringen då. Jag lyckas inte blogga från mobilen just nu så jag får se om jag ramlar över en dator eller om hotellet har WiFi. Ska försöka lösa problemet med blogg.se appen nu i veckan. Någon som vet vad problemet är? Ni får annars ha tålamod tills jag är hemma. Då skall jag updatera er med härliga semesterbilder.
 
UpDATE: WiFi finns. No problem with updates!! Kommer updatera er varje dag! ♥
 
/Lilla H
Kommentarer
Måd säger:

Hej! Hoppas ni har det bra och njuter av semester! Här börjar solen värma så smått.Krama lilla H från mig !

2012-06-29 / 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!