I baksätet

Sitter i baksätet på bilen just nu inne på Felleson. En affär som säljer träbitar. Min make är där inne och ber dem såga något. Idag har vi köpt en Belle-klänning till Haley. En lika dan som Alice har. Vi tog sista exemplaret och den kostade 349 kr. Vi tyckte det var en aning dyrt men Haley verkade inte fundera över den saken. Vi skippade klackskorna. jag menar hon är ju 3 år gammal. Men jag lovar en dag sitter de där skorna på fötterna.
 
I morgon åker vi till kusten för att hälsa på Malin och Jesper i deras stuga. Blir mysigt. Jag mår ganska dåligt och har inte kunnat jobba eller göra något direkt, mest bara suttit och gjort inget. Tänkte ägna mig åt det på stranden i morgon om vädret vill.
Bjuder er på en gammal men söt bild på min älskling!
/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!