Hej

Jag mår fortfarande ganska dåligt och dagarna passerar förbi i en slags konstig dimma. Vi har i alla fall hatf fullt upp. Vi åkte ju som sagt till Malin och Jespers stuga vid kusten söder om Kalmar. Barnen hade väldigt roligt och lekte och badade ihop. de hade en pool på tomten och Haley och Elias badade hela tiden i den. Rätt som det var så var de i poolen igen. Männen ägnade sig åt att dricka rom & cola. Själv tog jag det piano.
 
Jag har kräftor som väntar i kylen. Undra vem som vill äta dem med mig? Så jäkla gott med kräftor, typ det enda jag kan känna sug efter. Det och isglass.
 
Vi har en pool här på trädgården också. Haley badar i den så fort hon kan. Dock har det skett en olycka i den så vi måste byta vatten. Lite jobbigt! Får se hur länge detta väder håller i sig!
 
Maken har i alla fall invigt sin nya grill. Den är stor, 67 tum, det får plats en massa mat på den. Det är lite solsidan över det hela. Hoppas jag inte finner honom här ute mitt i natten!
 
/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!