Segt med bloggandet.

Jag vet att jag vart dålig på att blogga. Jag har haft lite problem med kameran och jag tycker blogginläggen blir tråkiga utan bilder. Men jag vet ju att ni som läser gärna vill veta vad vi har gör oss då JAG får leva med att det kommer inlägg ibland utan bild.

Det har varit lite tuffa tankar på senaste som ni säkert förstått. Döden har varit så påtaglig och upptar väldigt mycket av min tid.

Någon jag känner har en kritiskt sjunk dotter just nu och mitt hjärta brister när jag tänker på det. Måtte allt gå vägen!

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

Håller tummen att det ska gå bra!!

Tycker din blogg är trevlig även utan bilder :)

kram

2012-01-13 / 15:55:13
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!