Meja & Lilla H

I mellandagarna kom min barndomskompis Helga och hennes dotter Meja och bodde hos oss. Meja är sex månader äldre än Lilla H. Det e så kul nu för man ser en evighetslång vänskap växa fram. En som kommer spenderas tillsammans under skolov, på semestrar och sånt. Tyvärr dock ej i vardagen då vi bor så långt i från varandra. Men fina Meja är alltid välkommen hos oss. För mig är hon som en guddotter (fast hon redan har andra). Jag tror att hon och min dotter kommer älska att ha varandra under sin uppväxt. Jag vet att Helga ser det så också.

/Lilla H
Kommentarer
Fiffi säger:

Åh vilken söt bild!!

2012-01-16 / 07:45:17
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!