Samma läge!

Ligger i solstolen idag också. Maken e och sover med Lilla H igen. Hon har badat järnet hela förmuddagen. Dagen startar med att jag väcker familjen vid 9. Jag är mest morgonpigg av oss. Lilla H får välling sedan klär vi på oss och går ner till den enorma frukostbuffen. Frukost måste vara favoritmålet på dagen. Maken käkar alltid pannkakor. I går kväll fick vi för oss att åka in till staden på kvällen. Så runt sex hoppade vi på lokalbussen. Väl framme promenerade vi i de gamla kvarteren vid hamnen. Det var mycket folk, butiker och restauranger. Dock var det väldigt mycket inkastare. Vi blev så trötta så vi tog bussen hem igen och åt en sen middag på hotellet. Efter det åkte Lilla H på karusellen som finns här på hotellet. Ca 15 ggr. Vi turades om att betala, vi och ett annat par vars dotter var lika tokig i den. Lilla H har blivit brun som en pepparkaka. Jag skojar inte. Hon kommer vara en sån där som kompisarna blir avundsjuk på för efter en dag i poolen hade hon tydliga bikinistreck. Min mobil funkar ej. Messa maken om ni vill nåt. Kram kram.
/Lilla H
Kommentarer
Jennie-Två tävlingar i full gång! säger:

låter så himla mysigt. Kram

2011-05-31 / 09:53:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!