Skoproblem

Igår pratade jag och min man om vad som behövdes inför våren och sommaren i kläd och sko-väg. Jag ansåg att både jag och Lilla H är i behov av att ha åtminstonde varsitt par gladiatorskor, ballerinaskor, sneakers & tofflor. Det här kunde min man absolut inte förstå. Jag försökte förklara för honom att det typ är som basplagg, sånt som man alltid har i garderoben. Han förstod ändå inte. Han tycker det låter befängt. Då har han ju inte ens tänkt på att detta är vad som "åtminstonde" behövs. Sen finns det ju alltid mera skor som lätt kan klämmas in i garderoben. Hur kan man tänka så olika om såna viktiga saker? Vad tycker ni? Låter det konstigt? Vad har ni för skor? Och era barn?

/Lilla H
Kommentarer
Sandra B säger:

Jag och min man är inte överens när det gäller skor:) Han fattar inte vad jag ska ha alla till...Jag har en svag punkt för skor....älskar skor, ballerina till sommaren är ett måste, converse blir det till sonen till våren....vita, röda el gröna kanske:) svärmor åker till USA så då får man passa på

2011-03-01 / 14:01:17
Hanna- mamma till Elina och Molly säger:

Skor kan man aldrig få för mycket av, inte kläder heller något som min man också har svårt att förstå...hihi bäst att han vänjer sig nu när han har två döttrar oxå:) Kramar

2011-03-01 / 14:34:45
URL: http://esmamma.blogg.se/
Linnea säger:

Jag håller helt med dig, men min sambo förstår inte heller. Det är samma sak med handväskor. Han kan inte förstå att skor och väskor måste matcha outfiten och att olika skor passar olika tillfällen, väder och miljöer, såsom stranden, shopping på stan, krogen, bröllop/finare fester, skogsutflykter, regn, sol, snö etc. Han har samma skor året om tills de är utslitna och sedan köper han ett par nya. Jag kan inte förstå det.

2011-03-01 / 15:06:54
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Mia säger:

Åh Tory Burch.. gotta love them :)

Vill också ha nya men tyvärr är ju ekonomin inte alltid redo för det haha :)

2011-03-01 / 17:06:58
Helene. säger:

Jag tycker att DU har rätt = ))

Absolut !!

Ha en mysig kväll.

Kram Helene.

2011-03-01 / 18:07:32
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Lilla H säger:

@ Sandra B: underbart med så många färger att välja bland. Köp en för varje dag i veckan!

2011-03-01 / 22:03:59
Lilla H säger:

@ Hanna: Med två döttrar blir det ju dubbelt så kul!

2011-03-01 / 22:05:10
Lilla H säger:

@ Linnea: Min man har också samma tråkiga hela tiden typ. Noll koll.

2011-03-01 / 22:06:14
Lilla H säger:

@ Mia: Ett par i varje färg gärna! De e så snygga och sköna! Ska klicka hem ett par.

2011-03-01 / 22:07:41
Lilla H säger:

@ Helene: Tack för stödet! Klart jag har rätt hihi!

2011-03-01 / 22:08:38
Anna säger:

Fast det låter lite löjligt att ni måste ha skorna. Är du bortskämd eller?

2011-03-02 / 09:28:21
Lilla H säger:

@ Anna: Nej jag är inte bortskämd men man får väl tycka om skor?

2011-03-02 / 10:03:15
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Nina säger:

Klart man behöver minst det ; )

2011-03-03 / 08:37:55
URL: http://petitfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!