Jag hänger inte med?

Det är såååå många som säger att Angelina Jolie är den vackraste kvinnan på denna jord. Hon är en gudinna. Hon är en stilikon. Hon är allt. Jag fattar faktiskt inte vad folk pratar om. Är hon verkligen så snygg? Se på bilden nedan på henne och Brad på röda mattan på årets Golden Globe. Hon ser ju ut som ett benrangel. Hur kan hon vara förebild åt så många kvinnor i hela världen. Just på denna bilden ser hon ut som en vaxdocka. Är det snyggt att vara så smal?  

Angelina Jolie and Brad Pitt Wear His and Hers Versace at Golden Globes Red Carpet!

Här är några andra damer som också var närvarande på galan och de ser betydligt hälsosammare ut. Skinny är inte inne! Blir mörkrädd när jag tänker på vilka tuffa år min dotter kommer gå igenom om bara några år och jag ska verkligen göra allt jag kan för att stötta henne och stärka hennes självbild och självförtroende.

/Lilla H
Kommentarer
Caroline säger:

Håller med! Hon ser scary ut...

2011-01-17 / 23:57:25
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com
Anna säger:

Håller med! Hon ser läskig ut och behöver nog trycka några burgare;)



2011-01-18 / 10:55:32
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Linnea säger:

Jag håller med dig! Tycker dock att Cynthia Nixon är om möjligt ännu smalare, men alla de andra ser mer hälsosamma ut! Det är verkligen inte fint att se ut som ett benrangel...

2011-01-18 / 11:13:05
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Daniela säger:

Oh my god var är tjejens midja. Och armar. Att ionte brad tvångsmatar henne. Och hur är det med familjen. VAr länge sen man hörde något om dem.



Bra att du tar upp detta ämne Lilla H

2011-01-18 / 23:23:15
URL: http://danni.blogspot.se
Elin säger:

Jag tror att det är mkt mer än utseendet folk faller för när det gäller Angelina, hela hennes attityd och liv på något sätt. Själv tycker jag att hon är sådär, ingen gudinna direkt. Sen att hon är gift med Brad Pitt höjer säkerligen hennes status ännu mer...

Jo, det är så sant att man måste jobba hårt för sina barns självkänslor och styrkor, försöka hitta bra sätt att hjälpa dem på vägen. Min 4åriga dotter märker man redan på nu, när det gäller ideal, och min 7årige son har också sitt, att vara tuff och så..vi får göra så gott vi kan som föräldrar, det gäller att vara lyhörda framförallt tror jag.

Fin blogg du har, märks att du brinner för mode och design, kul.

Kul att du kikade in hos mig tidigare, jo det stämmer jag har kraftig foglossning och grymma förvärkar dagarna igenom just nu så idag vart jag sjukskriven på heltid fram till förlossningen. Mvh Elin

2011-01-20 / 21:29:22
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!