Bröllopskläder

I sommar ska jag på bröllop! Det ska bli så roligt! Min man skall vara bestman och själv ska jag bara njuta av den underbara dagen och det lyckliga brudparet! Längtar så! Självklart tänker jag vara uppklädd till tänderna. Man ska ju absolut inte överglänsa bruden, så jag tycker man gott kan köra på dova, jordnära färger med fina detaljer hellre än skrikiga färgglada blåsor. Jag har tittat på lite exempel. Dessa klänningar är i alla prisklasser, den guldiga organzaklänningen kostar ca 40 000 kr så den är ju fin att titta på!


Många har varit iriiterade på att jag inte skrivit ut vad kläderna jag visar kommer ifrån så idag har jag ansträngt mig!

Puderrosa klänning med volanger - Top Shop.com
Grå klänning med svart rosett - DebsShops.com
Brun klänning med beige midja - Flannelsfashion.com
Gammelrosa klänning med volang - rarefashion.co.uk
Guldig organzaklänning - net-a-porter.com
Lila klänning från Lanvin -  matchesfashion.com

/Lilla H
Kommentarer
Cissi säger:

Kul med bröllop!

Jag tyckte den lila/svarta/vita (högst upp på vänster sida) var jätte fin :)

2011-02-04 / 15:25:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Lilla H säger:

@ Cicci - Javisst den gillar jag också starkt!

2011-02-04 / 15:54:03
Jessica säger:

Åh jag älskar den lila Lavin klänningen! Var hittar du alla fina klänningar! Jag tycker jag letar och letar!

2011-02-04 / 16:21:46
Helene säger:

Den dyra organzaklänningen var ju bara för läcker! Synd att man inte ska på bröllop!

2011-02-04 / 16:58:14
Mia säger:

Yeah bröllop;))))

Klänningen från topshop är superfin, läckrast är lanvin klänningen tycker jag men som sagt- inte överglänsa bruden HAHAHA!!!

Kraam från lilla mig

2011-02-04 / 17:37:05
Anna-mamma till Olivia säger:

Ja, den är jättebra. Ja, det får man verkligen. tårarna rinner nästan hela tiden när jag läser den

2011-02-04 / 21:46:55
URL: http://annak84.blogg.se/
Kristin Yngvesson säger:

Jag tycker nog att många av dem ser korta ut och har man som jag rätt kraftiga ben så blir det inte snyggt. Men jag gillar klänningarna de är skitsnygga.

2011-02-04 / 23:12:23
Hampus mamma säger:

gillade den gråa med rosett ! :)

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2011-02-05 / 02:01:30
URL: http://sandraaes.blogg.se/
Caroline of Malmö säger:

Topshop-klänningen skulle nog göra sig bäst på bröllop. Sen var den mest stylish också. Sen är ju de andra fräcka men kanske mer till nyårsparty än bröllop...?

2011-02-05 / 12:23:53
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!