Shopping på schemat

I fredags tog vi ledigt från dagis och måsten och styrde kosan till stan Jag, Haley & farmor. Det var visst höstmatknad. Haley fick syn på en ballong större än henne själv, föreställande ett slott, torn och fem prinsessor. Efter tio minuter med att ha den bjässen indunkandes i folks huvuden och en dotter som nästan lyfter med den valde jag att låta den få vara i bilen.

Vi skulle köpa höstskor också. Det gick sådär. Haley blev direkt förtjust i ett par rosa klackskor med glitter. Farmor och jag trixade och höll på för att försöka prova andra skor med men i slutändan satt alltid den rosa klackskon på. Det blev de rosa klackskorna. Plus ett par höstskor. Haley har förmodligen inget minne av att vi ens köpt de andra skorna för hon har varit så b.e.s.a.t.t av sina nya klackskor!

 

/Lilla H
Kommentarer
Sandra B säger:

Det är Haley det!!!:)

Svar: Jag vet!!
homeawayfromhome.blogg.se

2012-10-21 / 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!