Sjuk

Denna helgen har gått i sjukdomens tecken. Hela veckan faktiskt. Hela dagen igår låg lillan på över 39 grader och vi fick inte ner den. Vid febertopparna runt 40 grader kräktes hon. Stackars liten! Idag har febern legat lite lägre men ändå varit där. Vissa av er undrar säkert varför vi inte gav henne Alvedon? Jo det kan jag berätta, det är näst intill omöjligt att ge en treåring Alvedon. Den smakar verkligen S.K.I.T och går inte att lura ner i något drickbart. Faktiskt har hon låtit mig ge henne IprenSUP vis enstaka tillfällen och det har hållit nere febern max en timme. Tips till er där ute, SUP är nästan enklare alternativ än via munnen. Men då måste man vara helt överens med barnet. Annars känns det som ett övergrepp.

Annars har jag tvättat sjukt mycket tvätt, sängkläderna för andra gången i veckan och handdukar och nedspydda kläder. Börjar bli måttligt road av det nu.

Här får ni en härlig bild på min tjej ej kylig majdag.

/Lilla H
Kommentarer
Sara säger:

Min son tycker flytande Ipren är gott, det är hans egna ord. Lycka till!

2012-11-12 / 06:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!