Changes

Det kommer hända saker med bloggen snart. Förändringar är på gång jag håller på att jobba på dem. Dels kommer jag byta bloggportal och dels kommer bloggen ta en annan inriktning. Till det bättre hoppas jag och jag hoppas att ni vill gölja med mig och fortsätta läsa. Kan bli lite klent med inlägg här under tiden men jag skall försöka updatera så mycket som möjligt.
 
Jag är sjuk förresten. Min kropp beter sig inte alls som jag vill och det känns som jag går omkring i ett vakum. Får se om läkaren kan reda bot på det.
 
/Lilla H
Kommentarer
Mia säger:

Ska bli spännande:)
Lycka till..
Hoppas du mår bättre snart.
Kram

2012-11-09 / 18:53:05
mrsjanuary säger:

Vad spännande! Klart jag fortsätter att läsa:)
Kram

2012-11-09 / 20:36:48
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!