Klumpen

Det är sjukt jobbigt att lämna sitt barn på dagis när det gråter, det måste ni alla hålla med om. Det spelar ingen roll om man haft hundra bra lämningar innan, det är alltid lika jobbigt när det händer. När jag väl släppt henne idag och överlämnat henne till sin fröken så ställde jag mig inne i fönstret och kikade ut på gården i hopp om att hon skulle blivit glad. Men icke. Hon skrek och sparkade och försökte slita sig ifrån sin fröken för att springa efter mig. Stod där inne länge länge och tillslut när jag tyckte att nu, nu verkar hon ha lugnat ner sig, så gick jag därifrån men en klump så stor som en basketboll i magen. Nu när hon oftast är väldigt glad vid lämningar så funderar man ju om det är så att hon inte mådde riktigt bra eller om det var nåt annat som fick henne att bryta ihop. Hon var ju lite hostig, kanske är hon sjuk? Har feber? Mönstret skiljer sig ju lixom. Ska ringa och kolla läget sen. Tills dess får ag väl sitt här med basketbollen i magen och våndas. Mitt barn ♥ jag skulle göra allt för dig!
/Lilla H
Kommentarer
ellenojag säger:

Jag vet EXAKT känslan, Ellen hade det riktigt tufft ju när vi skola in henne och ja nästan hela första året, och det händer fortfarande att hon blir jätte ledsen när jag lämnar! Men lugnar sig som tur är alltid på 5 minuter, men det är lika tufft för det! det kan förstöra en hel dag!

Jag hoppas mormor & morfar har klickat hem klänningarna till Ellen! vilken storlek tog du? 98/104?

2012-10-11 / 21:24:19
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!