Helgen

Helgen gick väldigt fort. Lilla H:s pappa har ju varit utomlands hela veckan så i fredags när han kom hem visste glädjen inga gränser. Så skönt att ha familjen samlad igen. Lilla H har lekt järnet med sin pappa nu i helgen och hon har bestämt sagt åt mig att hålla mig borta.

På lördagskvällen var vi hembjudna till min vän Malin. Det var supertrevligt, med god mat och tokiga barn. Lilla H & Elias blev efter maten hungriga och började vräka i sig alla rester på våra tallrikar. De verkligen öste in maten med händerna. Som om vi inte föder dem mer än en gång i veckan. Lilla H blev också alldeles till sig när familjens katt gjorde entré. Hon klappade katten och gav den mjölk. Dock satte jag stopp då hon ville att vi allesammans skulle jaga den.

Hon hade gjort sig fin inför besöket. Håret var lite våfflat, hon hade puffkjol och egendesignat halsband. Hon ville även måla ögonen, men där sa jag också stopp.


Äntligen är luggen klippt så den stackars flickan ser ut.

/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!