Helgen

Vår helg har varit väldigt lugn och skön. På fredagen jobbade min make sent så jag och Lilla H åt middag med hennes farmor och farfar. På lördagen shoppade jag med en kompis och på kvällen gick vi ut och åt några tjejer. Vi åt god mat och drack många glas vin. Kvällen var perfekt förutom att tåget körde på en älg på vägen in till stan. Så en timme tog vår resa istället för de vanliga 12 minuterna.

På söndagen var det julskyltning och dans runt granen i folkets hus. Självklart var vi där och så var alla andra Lilla H's kompisar och bekanta. Vi dansade till alla klassiska julsånger och sen kom tomtar och gav alla barn varsin godispåse. Lilla H blev livrädd för tomten men fick en påse ändå. Efter julskyltningen hade vi vänner över på glögg och lussekatter.


Lilla H i sina nya lackskor om hon har på sig varje vaken timme just nu. Idag skulle de med till dagis. Klänning från H&M och leggings från Lager 157.

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

Låter som en bra helg i mina öron:)

Här kom vi inte iväg på nåt adventsmys alls pga stormen:(

Kram

2011-11-28 / 19:45:10
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!