Dåligt av mig......

Okej jag erkänner, jag har inte lagt ner min själ i bloggen senaste veckan. Dåligt av mig, förlåt! Det skall bli bättring! Dock har vi hunnit flytta lite vändor på saker och ting här hemma. Vårt sovrum har flyttats upp och ligger numera bredvid Lilla H:s rum och det gamla sovrummet är nu arbetsrum. Vi har också varit på Mora Träsk och sjungit och klappat händerna och varit på tigerjakt. Lilla H kände inte igen så många sånger men hon tyckte det var roligt ändå.

Det är höstlov här hos oss vilket betyder att de inte är mer än fyra barn på Lilla H:s avdelning denna veckan. Vilken lyx. Tre fröknar och fyra barn! För min egen del går det mesta ganska trögt. I veckan väntar läkarbesök och bedömningar och jag hoppas jag får klarhet i lite saker då. I morgon blir det minikräftskiva, längtar verkligen dit!


Lilla H på Mora Träsk. Hörselskydden satt på nästan hela tiden. tycker det är viktigt att inte exponera så små barn för förmycket ljud och brus.

/Lilla H
Kommentarer
Johanna- En mamma på Limhamn säger:

Vilket himla fint rum hon har Haley! Tapeten är verkligen underbar!

Linnéa har än så länge husets minsta rum plus ett lekrum bredvid köket. När hon är tillräckligt stor ska hon få ett bättre rum på ovanvåningen som för tillfälle taldrig används utan bara består av två gästrum =)

Hoppas att du får bra besked av läkaren idag!

2011-11-03 / 09:31:09
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Mysigt det låter med sång. :-)

2011-11-04 / 15:15:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!