Kläder

Detta är vad jag får på min dotter nuförtiden. Jag har godkänt mössan typ, resten e hennes eget påhitt. Hon älskar dessa kattbyxor och skulle ha dem varje dag om hon fick. Hon har en sån stark vilja och skall absolut välja kläder själv. Det kan ta en evighet ibland. Har jag skapat ett monster? Min man är i alla fall skadeglad och undrar vad jag skall göra med alla kläder i hennes garderob hon numera ratar. Ha, jag skall nog få henne på nya tankar snart! Hon tror hon bestämmer men oj så fel hon har.... ♥

/Lilla H
Kommentarer
Therese säger:

Vilken sötnos. Måste ju vara ett bra betyg att hon sätter på sig mössan när hon inte vill ha något annat:) Alltid roligt att få se bild på mina små kunder. Kram

2011-12-06 / 08:23:06
URL: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!