Helgen

Hjälp vad denna helgen har gått fort. Vi som inte haft något planerat alls. Igår lagade min make Jazzig Chilligryta från tidningen Buffé. Recept hittar ni här. Vi bjöd hit hans bror med familj och hans föräldrar att provsmaka. I receptet stod det att man skulle ha 1 dl chillipulver. Jag kunde knappt tro att det var sant så vi tog 2 msk. Det räckte kan man säga! Haley lekte med sin kusin hela kvällen och grät sig till sömns av ren utmattning. Det är ett bra betyg alltså.....
 
Vi skulle även ha åkt till badhuset igår men tiden rann iväg och idag har vi höststädat i trädgården. Studsmattan är nedplockad, utemöblerna inställda och vissa blommor intagna för övervintring inomhus. Haley ägnade sig mest åt att stå i fönstret i sitt lekhus och dirigera oss. Nu är hon på gympa med sin pappa
 
Idag ville hon ha håret i tofs. Hon har börjat vilja det mer och mer. Det oroar mig lite eftersom att jag bokat klipptid till henne i morgn. Då ryker en hel del hår och tofs kan bli lite svårt. Men jag gillar tofs, hon är så söt i det tycker jag. Älskar när man se hennes ansikte lite mer
 
Den fina gosiga fleecen kommer från Pomp deLux. 
 
Hon har börjat gilla att göra miner när jag fotar. 
/Lilla H
Kommentarer
Sandra B säger:

Hon kanske gillar hårspännen också:)

2012-10-01 / 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!