Dagens

Kors i taket min dotter gick med på att klä på sig något jag ville och hon gick även med på att bli fotad i det. Jeansen är rosa men jag lyckades inte fånga det på bilden. Jag bli så fundersam över storlekar. Detta är 86 och är lagom i benen men alldeles förstora i midjan, har fått ställa in dem på minsta knappen. Alla säger att hon bör ha storlek 92 men då skulle hon ju få ha hängslen. Tror man får kolla noga från plagg till plagg. 
 
T-shirt köpt i Italien och jeans från H&M.
/Lilla H
Kommentarer
ellenojag säger:

Precis samma med Ellen, hon kan ha 92 i tights, men inte i jeans, blir alldeles förstort i midjan! och även Ellen tittar på mig som jag inte är klok när jag säger att blöja och napp är för bebisar ;)
Om jag redigerar dem, blir det i mitt fotoprogram- aperture och om de behövs beskäras gör jag det i Photoshop :)

2012-09-18 / 11:11:36
URL: http://ellenojag.blogspot.com
mrsjanuary säger:

Söt hon är:)

2012-09-18 / 18:11:51
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!