Kvällstankar......

..... eller snarare nattankar. Det är det jag sysslar med just nu på nätterna. Tänker. Jag tänker på massor av olika saker. Just nu är jag mycket inne på den orättvisan jag känner. Ja, jag tycker det är orättvist att vår familj ska behöva drabbas av en massa tråkiga saker medans andra är friska och mår bra. Missförstå mig inte fel, jag önskar inte min olycka på någon annan, självklart!

Jag känner också just nu enorm ilska på det som växer inuti mig! Utan att ha bett in lov! Det bara är där och växer. Det gör att mina värden inte är ok och jag måste bevakas av sjukvården i ett år. Varannan vecka minst ska jag dit! Växer det, växer det inte? Krymper det? För i helvete gå och väx på en sten eller nåt! Inte i mig! Ge fasen i min livmoder! Den enda som får bo där inne är mitt barn! Det får växa därinne och nu är det nåt annat där och TAR mitt framtida barns plats! F.L.Y.T.T.A U.T !!

Ja sådär går det runt runt i huvudet! Ett evigt tjatande och gnatande är det i mitt huvud!

/Lilla H
Kommentarer
Fru M säger:

Hej,
Har nyss börjat följa din blogg...Tråkigt att läsa att du är sjuk (mola?)

Fin liten tjej ni har,hon lyser förhoppningsvis upp ditt mörker lite ...

Svar: Välkommen!
homeawayfromhome.blogg.se

2012-10-04 / 07:38:45
Sandra B säger:

Förstår dina känslor, vi kan dela tankar en dag och spy galla över dem!!!<3

Svar: Absolut!
homeawayfromhome.blogg.se

2012-10-04 / 10:42:45
Malin säger:

Usch och fy, vad tråkigt att höra. Hoppas du snart är på topp igen.
Styrke kram

Svar: Tusen tack!
homeawayfromhome.blogg.se

2012-10-06 / 12:38:28
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!