Snart så....

I morgon fyller Lilla H 3 år. Det skall självklart firas. Inte minst för hon själv har sett på Alfons Åberg när han har barnkalas och vill nu själv ha ett. Sen tycker jag om födelsedagar. Jag tycker de skall firas.

Ang presenter har vi velat fram och tillbaka. Tillslut så köpte vi en Ariel docka med fena och klännings osv. Ca 600 kr blev det. Sen såg jag en annons på blocket där de sålde 25 barbiedockor för 400kr inklusive en Arieldocka. Så det slutade med att vi lämnade tillbaka det vi köpt i affären och slog till på de 25 dockorna istället. Kan ju säga att det var väääääldigt många dockor. Vi valde ut 5 st, fler kan hon ej få, hon kommer inte kunna ta in det ändå. Jag och min man har kammat, klätt och gjort dem fina.  Här nedan kan ni se vilka vi valde ut. Vi tänkte de kunde vara disneyprinsessorna som hon gillar. Resten får vi portionera ut i lagom takt.

Paketen är inslagna och klara och ligger här på en bänk hemma. Lilla H är så duktig hon peka på dem och säger att det är henne paket men hon tar dem ej eller försöker öppna dem. Jag har lagt dem synligt för henne just för att hon skall se dem och längta lite.



/Lilla H
Kommentarer
Olof säger:

Fint!

2012-03-15 / 18:04:04
Olof säger:

Din make verkar vara extremt duktig på att kamma dockor

2012-03-15 / 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!