Lördag

Dagen började hos Alexandra son bjöd in till Pompdelux party. Hon hade dukat fram en fantastisk frukost. Lilla H blev några plagg rikare. Hon fyller ju år snart. Sedan åkte vi ner till stan och åt lunch med min bror och Sandra. Det blev tapas. Efter det tog Lilla H och jag en runda på stan. Lilla H shoppade solglasögon och två nya barbafigurer till samlingen. Jag passade på att pumpa däcken till vagnen. Vilken skillnad!

Måste verkligen berömma min lilla dotter. Hon fyller snart tre år och hon beter sig som ett exemplariskt barn när vi är ute på saker. På restaurangen satt hon fint på sin plats hela tiden. Inget stim eller stoj eller gnäll. På stan gick hon bredvid mig och kikade på saker precis som mig och när jag pumpade vagnen (vilket tog en liten stund) stod hon snällt stilla bredvid vagnen och väntade. Det hände massor på gågatan och jag behövde absolut inte oroa mig över att hon skulle springa iväg eller börja skrika och gnälla. Duktiga fina barn!

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

Älskar Pomp-kläderna! Ska faktiskt ta och beställa lite till Myran snart.

Kram

2012-03-07 / 12:44:05
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!