Tredje gången gillt.

Vi har varit på utflykt till Pompejii denna veckan. Det är tredje gången jag är där. Tyvärr fokuserade jag mest på att försöka släpa runt vagnen på alla steniga gator så jag tog inte in så mycket. Det var också extremt varmt. Men det var en trevlig utflykt. Haley sov sig igenom Pompeji. Innan hade vi stannat till vid vulkanen Vesuvio där Olof klättrat ända upp till vulkanens krater. Jag hoppade den vandringen och satt i baren i stället och väntade på honom.                            
Är lite irriterad. Hade så många fina bilder att visa er men att ladda upp bara en tog ca 30 minuter så jag hoppar över de andra för tillfället.
/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!