Prinsessan

Min dotter är inne i en prinsessperiod. Jag vet inte hur det kommer sig men jag misstänker att de äldre tjejerna på dagis har influerat henne. Hur som helst så gillar hon att klä sig i sin prinsessklänning. Standarduniformen här hemma är svarta leggings, prinsessklänning och mimmirosett. Hon har flera prinsessklänningar men använder bara en av dem. De har kommit till den punkten att jag faktiskt köpt en till, lika dan för att hon använder den alltid. De anda klänningarna lånar hon gärna ut till sina vänner.


Lilla H & Jenna klär ofta ut sig tillsammans och dansar och sjunger.


Vem har sagt att en prinsessa måste vara en tjej? Här leker hon & Elis prinsessa tillsammans.
Som ni ser är mimmirosetten på plats.

/Lilla H
Kommentarer
Johanna säger:

Sötisar! Elis gapskrattade när han fick se bilden.

Kram!

2012-01-18 / 18:41:51
Sandra H säger:

Åh, underbar bild på Elis och Haley. Älskar den!

2012-01-18 / 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!