Senaste veckan

Vi har varit sjuka senaste veckan därav min frånvaro. Har varit busy med att titta på Heffaklumpen och Musse pigg. Lillan har haft hög feber och öroninflamnation. Jag har nästan avlidit här hemma av tristess. Visst e det kul att umgås med sitt barn, men efter en veckas isolering i hemmet så börjar till och med hon bli trött på mig!

Idag var vi i alla fall så pigga att ett besök på Leos lekland stod på schemat. Igår var vi en snabbvända i stan och shoppade på Toys R Us som ni såg i inlägget nedan. JAG var typ trött på lillans leksaker. Och filmer!

Ikväll blir det melodifestival. Kram på er!

/Lilla H
Kommentarer
Hanna hellbom säger:

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/bli-vecka-06s-blogg.html#comment

800 - 1200 bes, länkning, 5 vinnare

2012-02-04 / 16:46:55
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!