Hjärnsläpp

Jag vet inte hur jag tänkte för någon natt sedan då jag plötsligt fick för mig att Lilla H minsann skulle sova utan blöja. Jag menar, hon e inte torr på dagen så hur i *pip* kunde jag få för mig att det skulle funka på natten!?!

Självklart vaknade jag mitt i natten av att min stackars dotter står i sängen och illtjuter och är helt dyngsur, för att inte tala om sängen.

Var lagom road just då. På med blöja, rev av alla lakan, några lager handdukar och sedan sova vidare. Ni kan ju gissa vad jag ägnade mig åt nästa morgon efter att jag duschat av min stackars dotter.... Tvätta!

Gör nog inte om det misstaget.....

/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!