Han är hemma!

Äntligen! Efter två långa veckor är min man hemma från Australien igen. Denna gången har varit särskilt tuff för Lilla H har kännt av hans frånvaro och saknat sin pappa. Själv tycker jag det tuffaste är ensamheten. Att inte ha någon att prata med om kvällarna osv.

Som tur är har jag underbara vänner som ställer upp och tar mig an. Det spelar ingen roll om de är trötta efter en lång arbetsdag eller något annat. Jag och Lilla H är alltid välkomna. Oftast gör vi inget, vi bara hänger. Sitter och surfar i varsitt hörn eller glor på Tv. Men man är inte ensam. Tack!

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

Usch ja sånt är lite tufft när ens man är iväg på resa. Just att man är ensam på kvällarna. Min man rser en del i sin tjänst och tycker väl att det är sådär lagom kul emellanåt. Förra året vid den här tiden var han i Sydafrika i en månad! Det var jobbigt. Nu sen dess är det mycket kortare resor som gäller tack o lov :) Önskar er en trevlig valborg! Btw, kul bild på din dotter cyklandes och pappan springandes bredvid.

kram

2012-04-30 / 07:20:47
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Mia & Martin säger:

Skönt att få ha mannen hemma:)

Min kom, vi sågs, han drog:(

Kram kram

2012-05-02 / 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!