Tårar

Någon mer som såg dagens avsnitt av Grey's Anatomy-repriserna? Alltså de som går varje eftermiddag? Där var det i alla fall ett heartbreaking fall där en liten sexårig flicka dog i armarna på sin pappa. Tårarna bara sprutade när jag såg det avsnittet. Jag har sett det vid flera tillfällen innan och det är samma sak varje gång. Allt jag kan tänka på är min egen dotter. Jag trodde inte man kunde uppleva sån glädje och kärlek till någon innan jag fick henne. Ett liv utan henne vore inte något liv alls.


Lilla H på Kreta i Maj 2011.

/Lilla H
Kommentarer
Stina säger:

Jag såg det nu på morgonen och bölade! Tänkte på mina döttrar jag också! Usch! Det får bara inte hända!!!

2011-11-24 / 10:53:02
URL: http://fladdor.se
caroline säger:

dit ska du gå.. chilii butikerna är makalösa =) åhh jag såg avsnittet.. riktigt tragiskt. men sen är ju greys nästan bästa serien just nu :D

2011-11-27 / 18:14:28
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!