Minnen från bröllopet del 1

Visste ni att jag gifte mig i ett leoparddiadem? Jo det är sant (säkert till alla bridzillas stora förfasning). Och i en vit sommarklänning från Gina Tricot. Vi gifte oss borgligt, det var inte meningen att det skulle vara något stort alls. Så jag plockade ihop lite passande saker jag hade hemma. Ville ha en hög tuperad frisyr a´la 50-talet men glömde det vita bandet som skulle vara i håret så jag fick improviera och ta diademet jag hade på mig.


Jag ser typ full ut på den här bilden. Vi gifte oss 09.00 på morgonen så det kan jag lova att jag inte var. Sämsta bilden typ men enda där man ser mitt diadem. Håll till godo ni skall få se andra senare.

/Lilla H
Kommentarer
mrsjanuary säger:

coolt med leoparddiadem! Ser fram emot att se fler bilder.

Min bröllopsklänning var inte heller dyr, ca 700 kr. Vi gifte oss i hemlighet på stranden i Thailand för snart 4 år sen. Hur länge har ni varit gifta?

Kram

2011-11-07 / 19:52:42
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Angelica säger:

Vi gifte oss också borgligt och ska nu till sommaren förhoppningsvis även gifta oss inför släkt och vänner i kyrkan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!