Duktig.

Många är nyfikna på hur det är att resa med barn och jag kan säga att har man en dotter som vår så är det inga problem. Resan hit gick jättebra. Hon var såååå facinerad av att åka flygplan och trots att vi inte landade förren vid midnatt, och sen vänta på väskor och en halvtimmes tur i en överhettad fullproppad buss så gnällde hon inte en enda gång. Hon satt fint i sin stol eller i mitt knä. Ett tips är att verkligen ta med kära leksaker. Vi har med hennes favorit docka, och hennes dock sulky. Den kör hon stolt till poolen varje dag. När vi ska äta stoppar jag ner två Barbie barn i handväskan som jag kan fiska upp om det blir långtråkigt för henne. Bara en decimeter långa, perfekt storlek på dem. Vi har också med hennes favorit böcker och filmer samt bärbar dvd spelare. Vi håller ganska fast rutiner här med mat och sömn men låter henne äta mera kakor och godis än hemma. Vi gör även aktiviteter hon gillar igår var det stan för att vi gillar det, hon satt så snällt i vagnen trots att hon var hungrig Ikväll blir det en stor lekpark med studsmattor, karuseller och hoppborgar efter middagen. Vi har hoppat över allt vad utflykter heter för det är inte roligt alls för Lilla H. Ja det var mina tips.
/Lilla H
Kommentarer
Caroline säger:

det låter ju helt underbar och sååå fin lillan är i sin Rl klänning! kram

2011-05-31 / 22:39:50
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!