Härlig dag!

Vilken härlig dag vi har haft idag. Efter en lugn morgon där vi alla låg och drog oss i över en timme så hoppade vi in i bilen och åkte till IKEA. Vi var på jakt efter några sista saker till Lilla H:s rum. Vi stötte på goda vänner på Burger King i Kalmar där vi först åt lunch. På IKEA var det packat med folk denna regniga måndag men det gjorde inget. Vi hittade det vi skulle ha. Jag skall visa er bilder på Lilla H:s fina rum sen.

Vi hann knappt hem och packa upp innan det knackade på dörren och våra kvällsgäster dök upp. Elis med familj var hembjudna på middag nämligen. Vi satt ute och åt, barnen lekte och sedan avslutades kvällen med ett kvällsdopp nere vid sjön. Nu är jag helt slut så jag skall lägga mig och läsa vår spännande bokklubbsbok som skall vara utläst i augusti.

Kvällen roligaste: Vi sitter ute på altanen och barnen leker inne i huset på Lilla H:s rum, tror vi. Helt plötsligt kommer Lilla H utspringandes, spritt språngande naken. Hon har klätt av sig själv. Jag följer med henne in för att se vad de sysslar med. Inne i badrummet finner jag Elis i bara blöja. Duscha! Ropar de i kör. Jag trodde jag skulle dö av skratt. De hade bestämt sig för att duscha. Så roliga de är.


Lilla H får en hejdå-kram av Elis en kväll i Juni.

/Lilla H
Kommentarer
Hanna säger:

Låter som ni haft en bra dag trots regn :-)

2011-07-19 / 08:46:11
URL: http://mamzter.wordpress.com
Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke) säger:

Vad härligt med ett kvällsdopp. Det skulle jag med vilja få till nån gång under sommaren=)

2011-07-19 / 09:08:46
URL: http://kampan.blogg.se/
Jennie & Fröken Flis säger:

låter som en jättehärlig dag :-) Ska bli kul att se bilder på Lills Hs rym sen .



Kram

2011-07-19 / 10:45:38
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Johanna- En mamma på Limhamn säger:

Åh, vad härligt med kvällsdopp, har ännu inte badat en enda gång detta året (o inte förra eller förrförra heller för den delen). Sorgligt!



SV: Tack så mycket! Känns underbart att äntligen ha kommit på vad jag vill bli när jag blir stor =)

2011-07-19 / 15:12:05
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!