Fredag

Gårdagen blev stressig men ändå lyckad. Jag var med Cicci på stan. Där åt vi lunch och sen skulle Cicci klippa sig. Sedan gick vi en runda och tittade i affärer. Det fanns inte mycket på rean, känner mig besviken på den. Längtar tills vårkläderna kommer in. Köpte i alla fall ett par legging till Lilla H.

Nästan så fort jag kom hem från stan var det bara att sätta sig i bilen igen och köra till Björn & c/o för tacos och spelkväll. De bor tillsammans i ett jätte fint hus. Lilla H lekte, åt godis och jagade katten medans vi åt och spelade spel. Hon älskade att leka med Björn (tror det var ömsesidigt). Hn fick tillochmed en kram innan vi åkte hem. Olof stannade kvar till två på natten men Lilla H och jag åkte tidigare.

/Lilla H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!