Waka waka!

Här hemma spelar vi Shakiras "Waka waka" om och om igen. Lilla H älskar den låten och vi har spelat in videon och hon vill se den om och om igen. Olof och jag har till och med börjat disskutera personerna i bakgrunden, så många gånger har vi sett den. Lilla H har lärt sig att hoppa och det vill hon absolut göra till musiken, dans är ute tycker hon. Problemet är att vi måste hoppa också. Tex satt jag i lugn och ro och läste bloggar innan medans Lilla H hoppade i vardagsrummet med sin pappa. Helst plötsligt kommer hon springande och drar mig i handenoch säger "oppa", till mig. Då måste tydligen hoppa allesammans samtidigt. Tur vi ej bor i lägenhet grannarna hade ju undrat.

Idag valde jag att ha Haley hemma så vi har donat och myst här hemma. Får se hur jag gör i morgon, kanske kör på samma sak igen!

Nu ska jag försöka få lilldosan att "hoppa" i säng!

/Lilla H
Kommentarer
Mimmi säger:

Min dotter vill också hoppa hela tiden. Jag känner mig inte så hoppsmidig men som tur är har hon äldre syskon som gärna hoppar med henne.

2011-02-07 / 22:20:04
Love säger:

Åh jag kan riktigt tänka mig hur söt hon är!

2011-02-07 / 22:39:33
Sandra säger:

Söta lilla ärtan!

2011-02-08 / 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!