Fina presenter!

Lilla H:s kompis Meja överraskade med ett paket i lördags från favoritbutiken Zara. Meja hade precis hittat rätt stil, kläderna är så söta. Det stör mig att de inte finns med på deras hemsida, det måste betyda att det finns massor av söta kläder i butikerna som jag inte har sett?

Här hemma är det sjukstuga. Lilla H började spy i måndags kväll och hon spyr fortfarande. Ibland går det typ 5 minuter mellan. Vi ger vatten bara för att det skall finnas något i magen, så hemskt för henne. Men hon är så duktig vi är så imponerade av henne. Idag har hon legat i soffan nedbäddad helt slö och inte ens orkat titta på Nicke Nyfiken. Bara sovit och druckit lite. Hon är jättetörstig men vi ger bara liiiiiite vatten åt gången. Har nog tvättat 20 maskiner.

/Lilla H
Kommentarer
Anna säger:

Vilka fina kläder! Jag hade typ kunnat tänka mig ha dem på mig! Kjolen var skitsnygg!

2011-02-16 / 19:03:25
Agnes & Julian säger:

Jag ser inte hur en tvååring ska kunna ha på sig den kjolen? Hur ska hon kunna gå på dagis med alla spetsar och volanger jag hoppas du inte tänker skicka henne dit med den på? Det är jobbigt för barn när föräldrarnas stil projekteras på barnen och dom får lida.

2011-02-16 / 19:28:08
Lilla H säger:

@ Agnes & Julian: Jag tror den kjolen skulle passa utmärkt på dagis. Självklart kläs så små barn efter vad föräldrarna tycker om, vad ska man annars utgå från..? Månen?

2011-02-16 / 20:39:54
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Jessica säger:

Vad arg jag blir av kommentaren där uppe! Jag tycker kläderna är fina och de kan bäras precis när som helst! Älskar när du visar kläder!

2011-02-16 / 21:14:58
Alexandra säger:

Jättefina kläder. Vendela brukar ha ballerinakjol från bennetton eller PompdeLux på dagis, har aldrig hört klagomål på det från personalen... Vad har kjolens utseende med saken att göra? Kjol som kjol eller? Kör på din stil, lilla H!



PS. Jo, dte finns ganska så mkt mer i ´butiken än vad som visas på hemsidan :-) Du får komma ner till Malmö snart!!!

2011-02-16 / 21:30:15
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Alexandra säger:

Jättefina kläder. Vendela brukar ha ballerinakjol från bennetton eller PompdeLux på dagis, har aldrig hört klagomål på det från personalen... Vad har kjolens utseende med saken att göra? Kjol som kjol eller? Kör på din stil, lilla H!



PS. Jo, dte finns ganska så mkt mer i ´butiken än vad som visas på hemsidan :-) Du får komma ner till Malmö snart!!!

2011-02-16 / 21:30:39
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Engla säger:

Vilken snäll kompis lilla h har tröjan var ju helt underbar! Vad tråkigt att vara sjuk jag hoppas att hon blir friskare snart!

2011-02-16 / 21:39:13
ellenojag säger:

Super fina kläder, kommer passa henne perfekt!



Nej jag förstår inte heller varför man "måste" klä dem i urtvättade o matchande kläder bara för det ska vara på dagis, jag menar kläderna går ju att tvätta ;) vi är helt eniga vad gäller det där, härligt!!



krya på henne, vi kör också sjukstuga här hemma :/

2011-02-16 / 21:52:02
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Agnes & Julian säger:

Varför lägger du inte ut bilder på dig själv eller din man? Bara på din stackars dotter?



Vi är ju alla olika en del väljer att utsätta sina barn för vissa saker och andra inte.

2011-02-16 / 22:36:03
Alexandra säger:

Suck... kan du inte blocka sådana som A&J, Lilla H??? Hatar sådana kommentarer. Avundsjuka, missunsamma människor.

2011-02-16 / 23:29:28
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Alexandra säger:

Hahaha, helt upprörd som jag var glömde jag att tillägga: Krya på Haley! Här hemma har Vendela fått fri tillgång till ruttin (russin), energi är bra!

2011-02-16 / 23:30:31
URL: http://mammastrang.blogspot.com
Lillia H säger:

@ Alexandra: jo man kan väl tycka det.

Men hon får ha sin åsikt. Tusen tack förresten.

Russin ska H få i morgon. Det slinker alltid ner. Kram

2011-02-16 / 23:53:13
Lilla H säger:

@ Agnes & Julian: kolla i arkiven där finns det bilder på oss alla. Jag utsätter inte min dotter än annt än kärlek, trygghet och ett supernice liv.

2011-02-16 / 23:56:57
Bea säger:

Utsöta kläder!

2011-02-17 / 10:09:30
Madde säger:

Vilka idioter en del är hur kan a&j påstå att du vill utsätta ditt barn för annat än det bästa? Kokar när jag läser! Kläderna är jättefina! Hoppas lilla h blir frisk snart!

2011-02-17 / 12:06:32
Emily säger:

sv: ja visst är han söt min hund :)



Kläderna var ju jättefina!

2011-02-17 / 19:29:17
URL: http://ilame.blogg.se/
Sandra säger:

Hoppas din dotter blir frisk och kry! Saknar ditt bloggande! (oj det lät själviskt)

2011-02-17 / 22:52:10
Helga säger:

Hej!! Så kul att hon gillade kläderna från Meja.

Hennes mamma har inte heller så dålig smak! :)

Kjolen är ju så skön i tyget så den är ju bekvämare än den mjukaste mys byxa!



Puss på er! Saknar er.

2011-02-18 / 21:25:12
Lilla H säger:

@ Helga: Å nej det är Lilla H som styr stilen här hemma, hon och enbart hon, haha. Saknar er också! Kram

2011-02-20 / 19:33:46
URL: http://haleyborg.blogg.se/
mintekopp säger:

Kjolen är helt underbar! Skulle vilja ha en sådan själv faktiskt :-)

2011-02-21 / 13:10:01
URL: http://www.mintekopp.se
jess säger:

var med i min tävling :) kram

2011-02-21 / 13:24:44
URL: http://jkaa.blogg.se/
ELIN- mode & vardag säger:

-jag tror nog alla gör det. :)

¨

söta grejer! :)

<3

kram.

2011-02-27 / 21:26:29
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!