Äldre kompisar.

Lilla H har en sån fin granne som heter Lisa. Lisa går i 4:e klass och de två tycker om varandra så mycket! Lilla H blir alltid helt lyrisk när hon ska träffa Lisa och de har så kul ihop. Bilden nedan är tagen för några kvällar sedan då Lisa, Klara & Lilla H målar på gatan utanför huset. Tjejerna är så duktiga med Lilla H. Är de utomhus så håller jag mig alltid i närheten. Jag litar fullt ut på Lisa, men inte riktigt på min lilla terrorist. Vem vet vilka upptåg hon får för sig och det är för mycket ansvar att lägga på en tioåring. När de är inomhus så stänger de ofta in sig på Lilla H:s rum och det är helt ok.

/Lilla H
Kommentarer
Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥ säger:

Vilken underbar bild :)



Hoppas ni får en toppendag! Kram

2011-08-16 / 09:50:32
URL: http://elingabriella.se
Jennie & Fröken Flis säger:

oj då, ja har ingen aning om varför du får virudvarningar när du går in på min sida :(



Tröjan vet ja ej vart den är köpt, bilden är inte på Flisan utan på hennes kusin Vilda.. :)

2011-08-16 / 12:01:47
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!