Onsdag

Ibland är det inte lätt att fånga Lilla H på bild. Som i morse när jag skulle försöka få en bild av hennes kläder. Hoppas ni ser lite i alla fall, hon har sin fjärilsmönstrade blus i puderrosa från POMPdeLUX och svart "lack" leggings. Ursäkta bildkvalitén men hade bara telefonen till hands.  Någon har undrat om jag inte klär min dotter för tunnt, och det gör jag inte. För det första är hon väldigt varm av sig själv och för det andra så har hon självklart varm tröja och sånt när hon ska gå ut.

/Lilla H
Kommentarer
Caroline of Malmö säger:

Hallojs, inte för jag riktigt förstod allt av ditt inlägg hos mig häromdagen. Men det var ju bra att du fick insikt i att mitt mammaliv inte bara är shopping och fika hela dagarna :) Har hört mkt talas om det berömda 2-årstrotset, där ligger vi säkert i lä än så länge! :)



Jättefin outfit hon har idag!

2011-04-13 / 16:59:17
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com
Anonym säger:

Du klär henne så snyggt

2011-04-14 / 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!