Intresse

Jag funderar mycket för hur min dotter kommer bli om några år. Vilka intressen hon kommer att ha. Här där vi bor är fotboll och innebandy stort (snark) och jag hoppas innerligt att hon väljer något annat, för min skull. Men om det är det hon vill kommer jag absolut stötta henne till 110%. Min förhoppning är att hon kommer gilla dans, gymnastik eller konståkning. Sånt är kul att titta på. Min make hoppas på motorsport, basket eller musik. Ja vi får väl se, det är ju helt upp till henne, men om mamma får önska liiiiite lite, så önskar jag nog att det bor en prima ballerina där inne någonstans!

/Lilla H
Kommentarer
Anonym säger:

seriöst vet du hur hårt en prima ballerina tränar? vill du inte att din dotter ska ha ett liv?

2011-04-11 / 21:45:22
Lilla H säger:

@ ?: Oj jo så dumt av mig att önska min dotter ett hemskt liv. Snälla ni andra ni läser lite mellan raderna va? Lite åtminstonde?

2011-04-11 / 22:07:19
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Hanna- mamma till Elina och Molly säger:

Dans ger så mycket glädje, och man kan dansa bara för att det är skoj utan att träna hela tiden, jag hoppas oxå mina tjejer vill hålla på med dans, just nu går jag och stora tjejen på mamma-barndans och hon älskar det, sjunger sångerna hemma, dansar danserna hemma...härligt att se. Ni kanske oxå har något sådant hos er som ni kan göra:)

Kram

2011-04-12 / 09:09:49
URL: http://esmamma.blogg.se/
Lilla H säger:

@ Hanna: Nej men jag önskar vi hade det hade varit så kul!

2011-04-12 / 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!